بازی های محبوب در سال جدید

بازی های محبوب در سال جدید

دو چیز برای تسلط بر بازی های ویدئویی در سال 2019 تنظیم می شود: بودجه بزرگ، عادت های طولانی مدت و جهان پس از آخرالزمان. شما تقریبا به نظر می رسید که مردم به دلایلی در مورد آینده بدبین هستند. خوشبختانه، همه اینها عذاب و تاریکی نیست، با این حال، با سیارات دور، دنیای جادویی و دریاها پر از دزد دریایی برای حفظ روحیه مردم نیز. اوه، وحشی وحشی، البته. در اینجا بازیهایی هستند که ما در مورد این سال بسیار هیجان زده و بهترین آنها که تا کنون منتشر شده اند.

بازی های جدید به زودی عرضه می شود

روزهای گذشته

در حالی که Sony دارای مجموعه ای از انحصارها است - The Last of Us 2 و Ghosts of Tsushima در میان آنها برجسته ترین هستند - Days Gone یکی از معدودی است که تاریخ عرضه آن را قفل کرده است. یک سناریوی آخرالزمان دیگری در اینجا ارائه می شود، اما یکی از زامبی ها به جای انواع هسته ای. بازیکنان کنترل دوچرخهسواران تنها دایاکون سنت جان، در تلاش برای زنده ماندن خود را. در حالی که برخی از آنها ممکن است در بازی های زامبی سوخته شوند، تکنولوژی در پشت دشمنان بازی - موجودات سریع حرکت به نام فریکانرها، که حیوانات به احتمال زیاد به عنوان انسان آلوده می شوند، چشمگیر است، که منجر به عظیم شدن سینه ها می شود که به اعمال شما واکنش نشان می دهند و شما را تعقیب می کنند پایینتر از کوچکترین تحریک آمیز. در مقیاس به تنهایی، آن را در تنظیم فشار PS4 نرم افزار به محدودیت های خود را.

تاریخ انتشار منتشر شده: 26 آوریل 2019

سیستم عامل: PS4

دفعات بعدی

نینتندو Labo VR یک تجربه واقعی واقعیت مجازی است

نینتندو Labo VR یک تجربه واقعی واقعیت مجازی است

توسط ویل بدینگ فیلد

Shenmue 3

برای هر کسی که دوئل اصلی Shenmue را در Dreamcast تجربه کرد، ممکن است مانند یک رویایی احساس کند - یک بازی که بسیاری فکر می کنند نور روز را هرگز نمی بینند، در حقیقت برای بازگشت است. به دنبال یک کمپین Kickstarter با موفقیت، مدیر RPG یو سوزوکی، بر اساس واقع گرایی جادویی متمرکز شده و در سراسر ژاپن و هنگ کنگ به جای دنیای فانتزی، جایی که در سال 2001 ترک کرد - هنرمند جوان رزمی (و راننده کامیون و گاه به گاه) رئی هزوکی ادامه جستجو برای قاتل پدرش. صنعت بازی ها در 18 سال گذشته به طور قابل توجهی رشد کرده است و در حالی که بازی های اصلی پیشگام بود، امیدوارم Shenmue 3 برخی از ترفندهای جدید را داشته باشد.

Shenmue 3 تاریخ انتشار: 27 اوت

پلتفرم: PS4 و PC

چرخ دنده ها 5

چرخ دنده های جنگ شاید دوم تنها به - حق رای دادن یکی از بزرگترین و مهم ترین مایکروسافت است هاله . قسط بعدی می خواهد چیزی را بیش از پیش ارائه یک شخص ثالث تیراندازی تجربه: اما آن را می خواهد به شما در مورد داستان مراقبت. فصل بعدی بر روی پس زمینه شخصیت اصلی Kait Diaz ایجاد خواهد شد، در حالیکه هنوز در گیم پلی اکشن آشنا Gears قرار دارد . سال 2019 می تواند سالی باشد که Gears واقعا منفجر می شود، با بازی اصلی Gears Tactics و Gears Pop به عنوان توسعه دهنده ایجاد می شود. این ائتلاف قصد دارد آن را به یک املاک بزرگتر و تجربی تبدیل کند.

دفعات بعدی

اگر Google Stadia آینده باشد، صنعت بازی باید نگران باشد

اگر Google Stadia آینده باشد، صنعت بازی باید نگران باشد

توسط جیمز دماون

Gears 5 تاریخ انتشار: 2019 TBC

Platforms: Xbox One

جمجمه و استخوان

پس از Assassin's Creed: پرچم سیاه ثابت کرد که یک بازار مدرن برای shenanigans مبتنی بر دزدان دریایی در بازی وجود دارد، جای تعجب نیست که Ubisoft در نهایت جنبه ی کشتی را به مالکیت اختصاصی خودش توسعه دهد. با استفاده از هر یک از مبارزات تک نفره و چند نفره کشتی به کشتی کشتی در آب اختلاف، این اجازه می دهد تا بازیکنان غلبه بر تسلط در اقیانوس هند. در حالی که فقط می توانست اثبات کند که جدی تر از دریای دزدان نادر است ، اتاق اقیانوس برای هر دو وجود دارد - و برخی از رقابت بین این دو می تواند ثابت کند که افزایش قایق هر دو قایق را افزایش می دهد.

جمجمه و استخوان: 2019 TBC

Platforms: PS4، Xbox One و PC

بازی Goose بدون عنوان

دفعات بعدی

سرویس بازی Stadia گوگل قدرتمندتر از Xbox One X و PS4 Pro می باشد

سرویس بازی Stadia گوگل قدرتمندتر از Xbox One X و PS4 Pro می باشد

توسط ویل بدینگ فیلد

آیا زرق و برق دار است؟ نه. آیا حتی یک دهم بودجه استودیوی دیگر را در این لیست منتشر کرده است؟ احتمالا نه. آیا به شما اجازه خراب شدن در یک روستای ناامید کننده روستایی را به عنوان یک غاز وحشتناک تبدیل کرد؟ کاملا. به نظر می رسد عنوان Title "Slapstick-stealth-sandbox" خانه House به نظر می رسد که برخی از DNA های دیجیتال را با Simulator Goat Simulator 2014 به اشتراک بگذارد ، در مورد هرج و مرج مبتنی بر موجودات، اما با توجه به ژانر "nonsense مزخرف بی نظیر" هنوز، به نوعی، این به نظر می رسد یکی از اصلی ترین و بدون شک بازی های خنده دار 2019 است. شاید بدبختانه، توسعه دهندگان سوپر ماریو 64 را الهام بخش می دانند، بنابراین ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چطور شکل می گیرد.

Untitled Goose تاریخ انتشار بازی: 2019 TBC

Platforms: Switch و PC

در دره خدایان

بازی دوم از استودیو پشت Firewatch درخشان ، در دره خدایان شما بازی می کنند 1920s کاوشگر و فیلم ساز که به مقبره مصر به دنبال یک داستان درخشان برای گفتن. همانند اولین بازی کامپو سانتو، این یک بازی ماجراجویی برای اولین بار است که تمرکز بر روایت بیش از عمل است و، بدون شک، توسعه دهندگان جزئیات داستان خود را به خود نگه می دارند.

در تاریخ غار خدایان: TBC 2019

Platforms: PC

دفعات بعدی

امتناع بخش 2 برای پیوستن به سیاست، لذت بردن از آن سخت است

امتناع بخش 2 برای پیوستن به سیاست، لذت بردن از آن سخت است

توسط راش کلی

بهترین بازی های سال 2019 تاکنون

رزیدنت ایول 2

Capcom

این بهترین نوع بازسازی است. کپکام به جای استفاده از نسخه 1998 به طور مجانی با بافت و اثرات جدید، این بازی را به طور کامل برای سخت افزار امروز انجام داده است. نتیجه یک لذت وحشتناک است که به نظر می رسد باور نکردنی است و به نظر می رسد بهتر از همیشه به لطف سوئیچ به نقطه بیش از حد شانه که در Resident Evil 4 دیده می شود . برای هر کسی که اصلی اصلی را دوست داشت یا از زوایای دوربین ثابت بی نظیرش لذت برده است، این فرصتی عالی برای بازگشت به یک کلاسیک واقعی است.

Platforms: PS4، Xbox One و PC

انتشار: 25 ژانویه

قلب پادشاهی 3

به عنوان اولین بازی Kingdom Kingdom Hearts در 13 سال، امید زیاد بود. مجموعه گسترده ای از جهان برای قهرمانان Sora، Donald Duck و Goofy برای سفر از طریق (از جمله برای اولین بار، آنهایی که بر اساس فیلم Pixar مانند داستان اسباب بازی و هیولا، وارز )، متحدان قابل پخش تر از فیلم ها و جذاب جدید ویژه حملات بر اساس پارک تفریحی دیزنی، مقدار زیادی از بازی را اضافه می کند. و، در حالی که طرح گویای گاه به گاه در راه سرگرم کننده می شود، Kingdom Hearts 3 سوار بزرگی در دنیای دیزنی است.

دفعات بعدی

این بهترین لپ تاپ های بازی برای هر بودجه در سال 2019 است

این بهترین لپ تاپ های بازی برای هر بودجه در سال 2019 است

توسط WIRED

بستر های نرم افزاری: PS4 و Xbox One

منتشر شد: 25 ژانویه

آسمان بدون آسمان

نتیجه یک مبارزه موفق Kickstarter، Skyless Skies یک ماجراجویی فضایی استاپامپون از بالا به پایین است که در آن جهان که امپراتوری ویکتوریایی بریتانیا آن را بین پلانکتیو قرار داده است. این یک تجربه ادبی به عنوان یک بازی است، پر از آن است که با عجیب و غریب، جذاب جالب است. گیم پلی به شدت بر روی ژانرهای بقا و roguelite تکیه می کند، و شما را مجبور می کند تصمیمات سختی برای زنده ماندن به شما در برابر دزدان دریایی و هیولاهای فضایی بیاندازد. این شما را با داستان های خاطره انگیز زنده ماندن با عقل خود و شما را برای چهل ساعت یا بیشتر جذب خواهد کرد.


منبع: https://www.wired.co.uk/article/best-games-2019-new-games

نویسنده مطلب: امین حبیبی

امین حبیبی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...